Напиши что делают эти ребята в НОШ (гл + ып\іп\п + отыр\тұр\жатыр\жүр + личн. ок.)
Например: Асқар мен Дастан теледидар көріп отыр.
5-ТАПСЫРМА
Прочитай диалог и составь похожий диалог. Отправь учителю в аудио формате. Используй пройденные фразы.
Мұғалім: Ая, сәлем! Қалың қалай? Не істеп отырсың? Ая: Сәлеметсіз бе! Мен мультфильм көріп отырмын. Мұғалім: Ал анаң не істеп жатыр? Ая: Анам тамақ істеп жатыр. Мұғалім: Бүгін далаға шығасың ба? Ая: Иә, шығамын. Анаммен бірге автобуспен ауруханаға барамыз. Мұғалім: Ал әкең не істеп жатыр? Ая: Әкем теледидар көріп жатыр. Мұғалім: Ал әжең не істеп жатыр? Ая: Әжем ұйықтап жатыр. Мұғалім: Ал атаң не істеп жатыр? Ая: Атам бақшада жүр.
6-ТАПСЫРМА
Выучи одну скороговорку по видео. Отправь учителю.
Қондық жаңа қонысқа, Қалың екен жоңышқа. Қоныстағы жоңышқа, Оралады қонышқа!
Жоғалды бес шыбыш, Жоқ әлі еш сыбыс. Жоқ әлі еш сыбыс, Жоғалды бес шыбыш.
Арқада алты арқар бар, Қырқада қырық арқар бар. Қырық арқарда ақ арқар бар. Алты арқарда марқа арқар бар.
7-ТАПСЫРМА
🎁Скорее посмотри урок по ораторскому искусству. Это не просто полезное занятие, но и отличный способ развить уверенность в себе, улучшить речь и научиться привлекать внимание аудитории. В жизни это пригодится всегда!